جستجو:
نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 35084
زمان انتشار: 07 آبان 1391 15:15:00
اختصاصي بازار خبر / تصاوير

ليفان X60 به جمع شاسي بلندهاي ايران پيوست

خودروي شاسي بلند ليفان X60 محصول جديد ليفان كه توسط كرمان موتور به ايران آمده است ، پيش از ظهر امروز با حضور تعدادي از نمايندگي هاي مجاز اين شركت رونمايي شد.
ليفان X60  به جمع شاسي بلندهاي ايران پيوست

گروه خودرو ؛ بازار خبر _ پس از وعده هاي مديران اين شركت مبني بر رونمايي از يك خودروي جديد شاسي بلند از محصولات كشور چين در اوايل آبان ماه ، امروز طي مراسمي از خودروي ليفان  X60 كه داراي موتور ‌١٨٠٠ سي.سي است و ‌١٣٢ اسب بخار قدرت توليد مي كند رونمايي شد.

اين خودرو به صورت CKD در ايران توليد شده است و طبق برنامه توليد كرمان موتور قرار است تا پايان سال جاري 3500 دستگاه از اين خودرو به بازار عرضه شود.


محمدرضا ميرعلينقي مديرعامل شركت كرمان موتور در نشست مطبوعاتي اين رونمايي در جمع خبرنگاران گفت : ليفان X60  به تازگي وارد بازار كشور چين شده است و به دليل اقبال عمومي خودروهاي شاسي بلند در كشورمان ، اقدام به مذاكرات اوليه با طرف چيني در اين خصوص كرديم.


وي افزود: اين خودرو پس از گذراندن تست هاي مختلف مجوز توليد و همچنين عرضه به صورت فروش قطعي را اخذ كرد.  


ميرعلينقي در خصوص توان موتوري ليفان X60  گفت : اين خودرو با پيشرانه 1800 ليتري و با گيربگس دستي به بازار عرضه خواهد شد. گفتني است سال آينده مدل اتوماتيك آن نيز وارد بازار خواهد شد.

به گفته ي وي اين خودرو با ميزان داخلي سازي 18 درصد در كشورمان به توليد مي رسد.

در ادامه اين مراسم مارک تیم‌بر قائم مقام مدیرعامل لیفان با اشاره به جذابيت هاي بازار ايران براي خودروي هاي چيني گفت : كشور ايران و شرايط بازار در آن براي ما مانند سكوي پرتاب و پلي است كه بواسطه آن بتوانيم به بازارهاي اروپايي دست پيدا كنيم .

وي اضافه كرد : بازار ایران یکی از با اهمیت‌ترین بازار‌ها برای لیفان است. در واقع بازار ایران بزرگ‌ترین بازار خاورمیانه با فروش سالانه یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو است. ما موفقیت لیفان در خارج از چین را به دقت نظر مشتریان ایرانی خود نسبت می‌دهیم.

تيمبر در خصوص قيمت اين خودرو در چين نيز گفت : ليفان x60 هم اكنون در بازار چين به قيمت 14 هزار دلار عرضه مي شود.


 

 

42
خوشم آمد
نظرات بینندگان
|
ناشناس
|
07 آبان 1391 17:53:48
18
17
چینیه نشکنه
|
farid
|
07 آبان 1391 21:59:16
10
25
توروخدا آبرو ایران رو با نخریدن خودروی چینی حفظ کنید
|
ایرانی
|
10 آبان 1391 09:22:28
5
26
کپی برداریه در یک جمله:آشغاله
|
محمدرضا
|
16 آبان 1391 19:24:08
22
13
اين خودرو 35 قرار بود بياد تو بازار و كرمان خودرو بدون در نظر گرفتن مردم 1 قيمت كذايي 55 ميليون واسه ثبت نام گزاشت و جاي تاسف كه مسيولين جلوي گرون فروشي اين شركت را نميگيرن
|
فرزاد
|
18 آذر 1391 17:44:54
18
1
کسی میدونه قیمت مصوب x60 چنده؟
|
ناشناس
|
13 دی 1391 18:51:35
12
7
62000000
|
شهاب
|
28 بهمن 1391 23:41:49
7
22
كپي برداريه اشغاله متاسفم دولت هيچ كاري بابت اين لگن چيني به اين خودرو ساز چيزي نميگي
|
سینا
|
09 اردیبهشت 1392 10:16:18
22
5
دوست گرامی که میگی کپی برداریه ما تو کشورمون کدوم ماشین رو خودمون درست کردیم؟سمند = طراحی رد شده bmw - موتور پژو فرانسه پراید = محصول 1970 فورد آمریکا رانا هم همینطور کپی برداری شده قطعا این خودرو می تونه با شاسی بلنده های کره ای و ژاپنی و کلاس اروپا رقابت کنه اما اینقدر اونا گرون شدن که این خودروی چینی هم لوکس به حساب میاد!
|
امیر
|
02 خرداد 1392 17:42:22
25
3
انصافا از x33 بهتره.تازه خیلی هم خوبه با این اوضاع شاسی بلند ها و قیمتشان
|
محمد
|
03 تیر 1392 22:10:10
17
3
لطفا قیمت خودرو هم در سایت مورد نظر قرار دهید ..ممنونم/////
|
امیر
|
30 تیر 1392 16:03:55
22
7
محمدجان قیمتش79میلیونه الان .من خودم تازه خریدمش.تازه درجواب بعضی ها بایدگفت که شما یه شاسی بلند بگوکه چینی نباشه.اقا جان وقتی پول ندارید نگیداشغاله و فلان.اول بخرببین بعدبگید.
|
ناشناس
|
23 شهریور 1392 18:55:02
12
4
ازهیچی ک بهتره
|
مهرشاد
|
24 مهر 1392 11:36:51
15
2
دوستان سلام به نظر من لیفان ایکس 60 یکی از بهتری وقشنگ ترین ماشین تو ایرانه .
|
امیرحسین
|
24 مهر 1392 16:07:04
12
3
سلام به نظر من نه ایکس33نه سانتافه ونهMVMونه دیگرماشین هیچ کدام حریف لیقان ایکس60نمی توانندشوند.
|
ناشناس
|
10 آبان 1392 16:44:30
7
9
چینی بند زنش کجاست
|
فرزاد
|
22 آذر 1392 01:55:20
8
1
به نظر من شکل بدنش خیلی می خوره به ماشینهای شاسی بلند آودی
|
ناشناس
|
29 آذر 1392 22:18:30
11
3
اقاماکه پول این چیزارونداریم چرانشون میدید دق بخوریم...............
|
محمود
|
10 اردیبهشت 1393 12:39:50
6
2
تو كل ماشيهاي انحصاري داخل اين يكي خيلي سرتره منم خودم چهار روزه ثبت نام كردم . آدم زورش مياد 20 ميليون واسه پرايد بده و 40 ميليون واسه 206 ايكس 60 با اين قيمت بين اين ماشينها خوبه .
|
نازی
|
01 خرداد 1393 20:05:35
8
2
گربه دستش به گوش نمیرسه میگه پیف پیف بو میده.دوستان عزیزی که تا حالا نتونستن حتی سوارش شن بیخودی نظر ندن من خودم این ماشینو دارم یعنی عااااااااااالیه هااااااااااا! با پرایداتون خوش باشین!
|
محمد
|
04 شهریور 1393 22:42:27
8
1
خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خوبه
|
w
|
18 شهریور 1393 12:00:09
7
1
هرکی میگه اشغاله خودش اشغاله................x60=سالارتهران
|
z
|
16 مهر 1393 20:15:25
5
0
ok
|
حصین...
|
04 آذر 1393 15:51:58
4
1
کی گفته بده !!!!طرف خودش پرایدم نداره میاد اینجا نظر میده !!!!!!چین داره رو دست اروپا میزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ندارن الکی بد میگن
|
محمد
|
30 خرداد 1395 00:03:02
1
0
سلام x60 عالیه ولی به پایه سانتافه نمیرسه
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس
کلیه حقوق این اثر متعلق به سایت بازار خبر می باشد.