جستجو:
نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 26705
زمان انتشار: 22 خرداد 1391 13:33:00

بازار خودرو عبدل آباد

عکس : علی علیزاده
تصاویر
سال هاست که جمعه ها بازار خودرو عبدل آباد در منطقه عبدل آباد یا پاسگاه نعمت آباد تهران محل تجمع فروشندگان و خریداران خودرو است. گزارش تصویری زیر نگاهی دارد به یک جمعه بازار خودروی عبدل آباد در اخر هفته ای که گذشت.
سال هاست که جمعه ها بازار خودرو عبدل آباد در منطقه عبدل آباد یا پاسگاه نعمت آباد تهران محل تجمع فروشندگان و خریداران خودرو است. گزارش تصویری زیر نگاهی دارد به یک جمعه بازار خودروی عبدل آباد در اخر هفته ای که گذشت.
62
خوشم آمد
نظرات بینندگان
|
فریدون مهربان
|
27 خرداد 1391 18:03:10
72
22
دوستان عزیز سلام من از گیلان این خبر رو خوندم مدتی هست که در فکر خرید خودرو خصوصاً پراید از بازار عبدل اباد هستم ، به نظر شما میشه با تکیه بر کارشناسان اونجا خودرویی خرید که بشه روش حساب کرد و به قول خدمون بنداز بنداز نباشه ؟ یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید .
|
خودمونی
|
03 تیر 1391 17:56:14
52
18
اصلا حرفشم نزن. ما یک پرشیا خریدیم سرمون کاته گذاشتند. کارشناس مسخره اونجا نفهمید امشین تصادفی است. شاید هم دستش با مالک توی یک کاسه بود.
|
تروین
|
24 تیر 1391 12:38:24
37
12
از خرید خودرو از عبدال آباد بیخیال شین من خودم مکانیک هستم رفتم که 405 برای خودم بخرم همشون مشکل فنی دارن و بیشترشون تصادفی میباشد اگر فنی نباشی متوجه نمیشیمن 300 هزارتومان بیشتر پول دادم از شهر خودم ماشینی که میشناسم خریدم
|
بهروز
|
20 مرداد 1391 10:51:02
41
6
ممنون از راهنمایی شما حالا پی بردم که خریدن ماشین از عبدل آباد تهران اشتباه بزرگیه از شهر خودم خیلی بهتر میتونم ماشین تهیه کنم هم ارزونتر و هم سالمتر
|
جلال
|
29 مرداد 1391 20:52:40
27
6
ايا جمعه اىن هفته 3شهريور بازاربركزار هستش
|
منتقم
|
16 شهریور 1391 00:38:45
45
7
دوستان اصلا و ابدا به فکر خرید از این بازار نباشید بخصوص شهرستانی های عزیز. من خودم میخاستم از اینجا یک ماشین بخرم طرف 10 مدل دروغ گفت و پیچوند اخر کارم دلال نامرد به اسم درویشی 45 تومن پیش پرداخت منو خورد و بعدم که تابلو شد حرفاش دروغ بوده پیچوند.
|
مهرداد
|
14 دی 1391 01:37:48
23
4
دوستان شهرستانی هرگز به فکر خرید خودرو از این مکان کثیف نباشید والا فقط کلابرداری و دورغه خر رنگ میکنند جای قناری میفروشن البته اگر خبره باشی ماشین ببینی میشناسی اما هر کسی یک تخصصی داره در کل آگهی بهترین راه هم وطنان
|
حامد
|
24 دی 1391 20:30:44
25
2
سلام... من خودم هفته پیش یه ماشین خریدم تا الان نزدیک به یک میلیون واسش خرج کردم ولی هنوز درست نشده مثلا اونیکه بهم فروخت همشهریمون بود با اینکه خودم خبره اینکارم قیمت عبدل آباد از هرجای دیگه گرون تره یه بازار مسخره فقط الکی شلوغش کردن همه اونجا کاسبن هیچکی مصرف کننده نیست
|
مهدی
|
04 خرداد 1392 00:50:53
15
1
سلام به هیچ وقت از عبدل خراب ادامس نگیرید چه برسد به ماشین سرتان کلاه میرود همه ... و دروغ گو
|
amjad
|
10 خرداد 1392 20:01:00
13
1
هیچوقت ازبازار عبدلا آباد ماشین نخرید نگفتن درانجا ماشین شورلت کامرو به 20میلیو ن میدنگفت شورلت کامرو که بالای 200 میلیون است امارفتم به جای اسب قاتر تحویلم دادن یه روز نگذشته موتورش دود رااندخت
|
ناشناس
|
10 مرداد 1392 12:20:56
8
3
محض غلته از عبدال آباد ماشین خریدن همچین میندازن که تا یک هفته دستات سیخ بمونه.
|
یونس
|
10 شهریور 1392 22:02:04
7
0
دوستان خدا خیرتون بده من از اراک میخواستم پاشم برم!!!!!
|
میثم
|
17 شهریور 1392 16:54:57
8
0
سلام، من واسه خرید ماشین می خواستم به همچین جاهایی برم ولی با توجه به نظرات دوستان نگران شدم و می خواستم بپرسم بهترین جا برای خرید ماشین دست دوم کجاست؟!!!!
|
فرشید
|
26 شهریور 1392 22:05:51
6
1
دوستان درست میگن. کلا این مدل مکانها ماشین خریدن اشتباه محضه. همه دزدن و دروغگو . سر من و یکی از همکارهای من هم کلاه رفته . من اول معامله فهمیدم ولی جه فایده که پول پیشم پونصد سرم کلاه رفت..........
|
a
|
01 آبان 1392 09:25:46
8
0
بابا بازاره کدوم بازاری گرگ نیست زیادم نگید شهرستانی ماشینای باقیمتهای دادم دلالاش که سرشهرستانی کلاه گذاشتن بدونند چیه بیخیای زبون ماشین
|
یوسف
|
22 آذر 1392 08:38:38
5
1
دوستان در بازار عبدل آباد چند دسته فروشنده و خریداربه چشم می خورند اولا بیخیال کارشناس شین چون سرشان شلوغه ودقت کافی نمیکنند ثانیا اگر خریدار هستین میتونین فروشنده واقعی پیدا کنین فقط وقت می خواد2روزی برین یواش یواش دلال ها را می شناسین با اونا اصلا معامله نکنین خوب از فروشنده واقعی بخرین ارزانتر از بازار هستش بشرطی کمی مایه خودروشناسی داشته باشین یا یه نفر خبره با خودتان ببرین
|
آرش
|
09 دی 1392 20:57:53
3
2
نظری ندارم.حق با بچهاست.دنبال یه لندروور وانتی نیم تن با مدارک یا بی مدارک میگردم واسه خرید.اگه کسی در نظر داره یه اطلاعی یا آدرسشو برام بفرسه.شرمنده دوستان
|
محمود
|
17 مرداد 1393 17:54:36
1
1
الان تهران 2 جمعه بازار اصلی ماشین داره : یکیش عبدل اباده تو کنار جاده ساوه که فقط مال پرایده و اون یکیش نزدیک چیتگره که مال همه جور ماشینیه. 5 هزار تومن کرایه پارکینگ عادیشونه ولی اگه خواستین ماشین ببرین برای فروش ، باید 20 هزارتومن ورودی بدین، بعد از اینکه 20 تومن رو دادین اگه دلتون خواست بطور رایگان کارشناسها ماشینتون رو بررسی و قیمت میدن.
|
هاتا
|
31 مرداد 1393 22:15:24
3
0
hello
|
محمد
|
20 مهر 1393 16:06:38
0
0
من نیز یک پراید خریدم کلی سرم کلاه رفت خدا از این جماعت پست نگذره
|
اریحا مهربان
|
27 مهر 1393 22:00:38
0
0
سلام چند سال پیش برادرم رفت یک پژو آردی نو اما مزایده ایی در عبدل آباد خرید 3 میلیون زیر قیمت و بدون گارانتی راضی بود هنوز زیر پاش هست من هم تصمیم گرفتم تنها برم اونجا سربزنم گفت زن هستی نرو اما من فکر می کنم محل بزنم بد نیست. حد اقل بفهمم مزایده ایی چطوره میدونم گارانتی نداره حداقل بهتر از گارانتی دارهای مزخفرفه من یک پراید 132 سفید خریدم یک هفته نشد لنتهاش آتیش گرفت عوضش کردم بد نبود خوب دوام آورد اما حالا هی اذیت شدم تمام موتوریش رو عوض کردم باز خوب شد ولی خوب نیت کردم یک ماشین جدید با مبلغی که دارم در حدود 17 میلیون بخرم لیک با این همه تجربه دوستان شک کردم اگر کسی در مورد ماشینهای مزایده ایی تجربه ایی دارد لطف مرا نیز در جریان بگذارید خوشحال میشم.
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس
کلیه حقوق این اثر متعلق به سایت بازار خبر می باشد.