جستجو:
نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 18511
زمان انتشار: 28 بهمن 1390 14:42:00

میتسوبیشی این بار با كرمان موتور به ایران می آید+ تصاویر

خودرو جدید كرمان موتور با موتور میتسوبیشی به زودی به بازار می آید.

به گزارش  پرشین خودرو  محصول جدید شركت كرمان موتور تحت عنوان توجوی (متعلق به كمپانی JAC) طی مراسمی رونمایی می شود.


این شركت تصمیم دارد در هفته جاری جدیدترین محصول خود كه از آخرین تكنولوژی روز برخوردار است با دو مدل سدان و هاچبك به بازار خودرو ایران معرفی نماید.


شركت كرمان موتور خودرو (TOJOY) مجهز به موتور 1299سی سی تحت لیسانس شركت میتسوبیشی با ظاهری لوكس و امكاناتی كه عمدتا در خوردوهای لوكس و گران قیمت یافت می شود را به بازار عرضه می نماید.


این خودرو كه در كلاس A قرار دارد با سیستم ترمز ضد قفل ABS با سامانه كنترل EBD سیستم هماهنگ کننده نیروی ترمز، (این سامانه نرم افزاری در حافظه ABS است و کنترل مجزای چرخها را در هنگام قفل کردن بر عهده دارد)، فرمان هیدرولیك و تلسكوپی قابل تنظیم، سیستم دو ایربگ، جعبه دنده ای روان با سنسورهای كنترلی، با سایر خودروهای پرامكانات حاضر در این بازار رقابت می كند.


خودرو (TOJOY) به دو صورت سدان و هاچبک عرضه می شود، که وزن این خودرو ها به استاندارد های جهانی طراحی شده است، به گونه ای که مدل هاچبک این خودرو 1060 کیلوگرم و مدل سدان این خودرو وزنی معادل 1100 کیلوگرم است.


اضافه بر این از ویژگی هایی همچون سنسور دنده عقب، ایربگ برای سرنشین جلو و راننده اتومبیل، سیستم ضد سرقت، ضبط CD با قابلیت نصب USB، تنظیم کننده الکتیریکی آیینه های جانبی نیز برخوردار است.


از ویژگی های مهم دیگر این خودرو می توان به قابلیت نصب صندلی کودک، قابلیت ضد تابش نور در آیینه داخلی خودرو، سیستم تهویه متبوع نیز اشاره کرد.

 

15
خوشم آمد
نظرات بینندگان
|
ناشناس
|
29 بهمن 1390 10:52:00
35
8
این ماشین فقط تحت لیسانس میتسو بیشی هست.
|
محمود آجورلو
|
30 بهمن 1390 00:01:48
19
13
معركه است عاليه من هميشه به اين انتخاب مديران لايق كرمان موتور افتخار ميكنم اميدوارم اولين نفري باشم كه خودروي شمارا پيش خريد ميكنم ....قيمت لطفا....؟؟؟؟؟/09121810308 يكي از مشتريان پرو پا قرص شما...
|
سينا
|
02 اسفند 1390 22:01:55
18
7
با سلام اين ايراني ها عرضه چيني ها را ندارند تيبا را مي سازند اسمش را زيباي ايراني مي گذارند موتورش صداي پيكان مي ده و زشت هم است اونوقت خودرو سازچيني جي مي سازد خودتان قضاوت كنيد
|
محمد
|
28 فروردین 1391 18:37:25
8
4
620 كه از لحاظ پلوس جلو مشكل داشت اما قرار بود شاسي بلند توليد بشه چي شد
|
يوسف
|
07 خرداد 1391 10:19:31
14
3
من كه 1 ليفان 620 خريدم وخيلي از ماشين ناراضي هستم.بيشتر از خود ماشين از خدمات شرگت ناراضي هستم.فقط پول از مردم مي گيرن ولي دريغ از خدمات.ماشين من رو كاركرد 1000 كيلومتر خراب شد ولي امداد كه نيومد تازه بعد از شكايت به اداره پيگيري هيچ نتيجه نگرفتم تازه ماشين هم 14 روز تو نمايندگي خوابيد و هيچ كس پاسخگو نبود.لطفا اول خدماتتون درست كنيد بعد ماشين بفروشيد.
|
mehrshad
|
24 خرداد 1391 00:46:07
6
3
khodaish in ba tibaye saipa che farqi dare?ma irania ta key bayad ashghal savar shim?vaqean arzeshe mardome iran hamin qadre?!!!!!!
|
بهنام
|
24 خرداد 1391 23:04:28
7
5
بنظر من كسايى كه از اين ماشين بد ميگن بايد همين ماشينايه توليد داخل سوار بشن كه نه كيفيت داره نه به قيمتش مى ارزه اين ماشين روبايد از نزديك ببينن تا از كيفيت و تفاوتش با ماشين داخلى خودمون رو متوجه بشن من كه يكدونه ثبت نام كردم ولى خيليم راضيم تازه ١٦٠٠٠٠٠تومان تخفيفم گرفتم
|
ابراهیم
|
27 خرداد 1391 18:51:51
15
5
شرکت کرمان موتور فقط شعارمیده وبس.به خواست مشتری هیچ توجهی نداره وفقط میخواد دراین اشفته بازار پول بگیره.نه خودرو را به موقع میده ونه درنمایندگیهاکسی پاسخ پاسخگو است.بنده میتونم مستندات خودم راارایه نمایم.اما برای چه کسی
|
جواد اسدی
|
08 مرداد 1391 02:20:32
7
2
من یک خودرو لیفان خریدم از خودرو تا حدی راضی هستم اما از مدیرعامل شرکت خواهش میکنم خدمات پس از فروش را بهتر کرده کاری بکنند لوازم یدکی خودرو به وفور در بازار پیدا شود نه اینکه مشتری به از خرید خودرو دغدغه لوازم یدکی را داشته باشد . ممنونم
|
احمد
|
30 مرداد 1391 22:08:10
13
4
افتضاحه خودروهاي داخلي هرچه هست ازچيني بهتره توصيه ميكنم به عنوان يك هموطن خودرو چيني نخريد چون نه ترمز داره نه خدمات پس ازفروش
|
علی
|
28 آذر 1391 12:01:39
2
4
جالبه ولی خودرویی که ظرف مدت 35روز از 24000000تومان به 27600000تومان برسد خذا به دادمون برسه
|
رامین ره پیما
|
04 دی 1391 21:17:40
3
3
من که خودروی توجوی نوشتم تحویل مهر هنوز ندادن4/10/91خدا بدادم برسه بعد از این.با این خدمات
|
نیاز
|
20 دی 1391 16:41:58
1
4
من میخوام ثبت نام کنم..میگن تحویل فوری 28تومن...قضیه چیه؟کی می دونه توجوی هاچ بک خوب از اب در اومده یا نه؟هرکی داره بمن خبر بده لطفا..بااین توصیفات میترسم بخرمش..
فراخوان اولین سوگواره فیلم و عکس اربعین 1436
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس
کلیه حقوق این اثر متعلق به سایت بازار خبر می باشد.