جستجو:
نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 156588
زمان انتشار: 03 آبان 1396 20:20:00

دست تولیدکنندگان داخلی از عرصه تبلیغات کوتاه است

رییس خانه صنعت معدن و تجارت گفت: متأسفانه هزینه های تبلیغات آنقدر بالاست که تولیدکننده های داخلی توان پرداخت آن‌را ندارند.
دست تولیدکنندگان داخلی از عرصه تبلیغات کوتاه است
به گزارش بازار خبر علی صدری رییس خانه صنعت معدن و تجارت جوانان  پیرامون فرهنگ سازی در جامعه برای مصرف کالای ایرانی اظهار کرد: واژه هایی به نام فرهنگ و فرهنگ سازی  در مسائل روزمره ما قربانی می شوند، به عنوان مثال به راحتی می گوییم که مردم فرهنگ مصرف کالای ایرانی را ندارند.
 
وی در ادامه افزود: صداوسیما و رسانه های ارتباط جمعی در واقع بلندگوی رسمی کشور هستند و باید به بهترین روش برای تبلیغ کالای ایرانی از آنها بهره ببریم.
 
صدری تاکید کرد: متاسفانه هزینه های تبلیغات آنقدر بالاست که تولیدکننده های داخلی توان پرداخت آن‌را ندارند و اگر قصد داریم از تولید ملی حمایت کنیم، باید مشوق هایی در زمینه تبلیغات به آن تعلق دهیم.
 
وی تصریح کرد: این اواخر تلویزیون حرکت های مثبتی به ویژه در زمینه پوشاک و لوازم التحریردر حمایت از تولیدات ایرانی صورت داده است.
 
رییس خانه صنعت معدن وتجارت جوانان بیان کرد: تمام رسانه ها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح کشور نه تنها باید یک کالای ایرانی را تبلیغ کنند بلکه باید به تبلیغ و ترویج تولیدات ملی بپردازند.
 
صدری با بیان این موضوع که با افزایش توان تولید داخلی می توانیم به راحتی با محصولات خارجی رقابت می کنیم، تاکید کرد: شهرداری موظف است تبلیغات شهری را در ماه ،چند روز به صورت رایگان به تبلیغ مصرف کالای ایرانی اختصاص دهد.
 
وی در پایان یادآور شد: یکی از دلایل اصلی مصرف کالای خارجی توسط مردم، عدم شناخت نسبت به کالاهای ایرانی است.
 
انتهای پیام/
0
خوشم آمد
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس
کلیه حقوق این اثر متعلق به سایت بازار خبر می باشد.
Copyright © 2011 Bazar Khabar. All rights reserved.
طراحی و تولید: گروه مهندسی انگاره نت